Kommentarer.

Brahe är helt änkelt bäst!


Sony A290+ SIGMA 70-300 mm
HAR INGEN ANNING OM VAD JAG TYCKER OM DENNA BILD..
TJELLEVIPPEN PÅ ER!

jag är på toppen humör, kom precis hem från skolan, WIHOO..
igår var jag på basktavslutningen, super kul(:
jag blev årets kämpe, fick en otroligt fin t-shirt (:
EMILIA BLEV ÅRETS RAKET OCH MAGDA ÅRETS BAMSE.
alltså i 98 laget.

nu är basketsäsongen slut, och jag vill tacka vårat super lag som bara blivit bättre och bättre, BRAAAAA KÄÄÄÄMMPAT TJEEEEJOOOOR!
Just nu håller jag på att rensa ut min garderob, för att få plats med nytt (:
& har lite privata problem sen som jag får snacka med hannah frida pch elin sen (:
TRÄNNING IDAG! FUUUUUUUN!
Nu ska jag åtegår till mitt arbete och ni får ha en toppen dag!
OCH JUSTE, SAAANNDDDDA IMOOORGON! YEEEEAH.
kramar.

» hej!

Jag tycker du borde vara nöjd med den bilden!:)

2011-05-16 22:47:14

HALLÅ DÄR, INGA TASKIGA KOMMENTARER HÄR!

Kommentera här!
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här!

Toppen! Tack så jätte mycket, Super gulligt av dig!