Kommentarer.

TIDEN RÄCKER INTE..


..en liten smyggtitt på självporträtts bilderna jag tog för någon dag sedan..
med mitt älskade stativ, Velbon Df 50


Men nu värkar det som att jag ska få lite mer tid för att skriva.. :)
ja iallafall,
idag var det jönköpingsmarknad,
Jag fick ett ryck att jag ville åka dit, men varken hannah frida eller elin kunde, så jag åkte själv..
pappa och jag hade tänkt ta en fika, alltså går han ifrån sitt jobb en snabbis, mn så blev det inte.
För jag fick nämligen sällskap av jocke filip och simon :D
HAHAHA..
Vi hade kul och gick mest och storsde omkring på gatorna, fast jag hittade faktikskt två söta små tröjor :)
sen drog jag till tonår, vi spelade brännboll :D
..och skrattade,
och nu sitter jag har lite halv trött och ska fixa med lite bilder..
..SOM KOMMER UPP SNART!
MASSORAV KRAMAR.♥

» gabriella - fotoblogg ©

Åh vilken underbart fin bild!

2011-05-28 18:00:01
URL: http://photobygabriella.blogg.se/

HALLÅ DÄR, INGA TASKIGA KOMMENTARER HÄR!

Kommentera här!
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här!

Toppen! Tack så jätte mycket, Super gulligt av dig!